Gazul auto este o solutie buna pentru a alimenta masinile pe benzina. Gazul auto GPL si CNG este mai ieftin pe piata mondiala decat benzina si motorina. Putem cumpara gaz auto la preturi foarte accesibile in toate tarile europene. Din pacate, suntem cu mult in urma si in ceea ce priveste numarul de masini convertite in masini pe gaz.
In prezent, valorile limita sunt reglementate pentru oxizi de azot (NOx), hidrocarburi (HC), monoxid de carbon (CO) si particule (PM). Instalatia de gaz este o instalatie mai putin poluanta decat motorina si benzina. O caracteristica esentiala este ca produsul de ardere nu contine funingine. In orice caz, emisiile de poluanti in motoarele pe gaz sunt mai mici decat in motoarele pe benzina. De aceea credem cu tarie in motoarele alimentate cu gaz.
Gazul lichefiat poate fi propan, butan, propilena, izobutan, izobutilena, butilena si amestecuri ale acestora. Proprietatile sale sunt determinate de standardul MSZ EN 589. Combustibilul lichid pentru motor are aproape aceeasi compozitie ca si GPL folosit in gospodarie. De exemplu, in comparatie cu GPL de uz casnic, gazul auto poate contine mai putini poluanti si poate sa nu contina hidrogen sulfurat sau apa. Se obtine din hidrocarburile extrase in timpul rafinarii, practic ca produs secundar. Elementele principale ale sistemelor conventionale (generatia I) sunt: rezervor, supape rezervor (poate fi numite multivalve in bloc sau pot fi amplasate separat (ex. rezervoare olandeze). Reductorul este responsabil cu reducerea presiunii si evaporarea aerului aspirat de la motor.
Sistemele de a doua generatie includ deja un controler lambda. In acest fel, procesul de ardere al motorului este reglat, starea gazului, la fel ca in masinile cu carburator, este controlata de asa-numitul mixer.
In cazul injectiei de gaz, gazul intra in filtrul fin de faza gazoasa din reductorul de presiune. De obicei, este usor de inlocuit si este utilizat pentru a proteja injectoarele de contaminarea cu gaz. Unitatea de control contine electronica cu microprocesor, care include si firmware-ul necesar pentru integrarea corecta in sistemul de benzina.
https://www.flaga.ro/
Autorul a reusit sa ma captiveze cu stilul sau de scriere si cu felul in care a argumentat fiecare punct. Este un articol foarte informativ si bine documentat.
Este impresionant cat de multe aspecte sunt acoperite in acest articol. Am descoperit multe informatii noi si interesante despre subiectul discutat.
Articolul este foarte bine structurat si detaliaza pe larg subiectul abordat. Mi-a placut modul in care autorul a prezentat informatiile si argumentele sale.
Intr-adevar, acest articol este unul dintre cele mai interesante pe care le-am citit recent. Am invatat multe informatii noi si am fost captivata de modul in care autorul a prezentat subiectul.
Felicitari pentru articolele de calitate pe care le publicati! Acest articol este un exemplu perfect al profesionalismului si dedicarii pe care le aveti fata de cititori.
Sunt impresionata de profunzimea analizei prezentate in acest articol. Autorul a reusit sa aduca in discutie aspecte importante si relevante, care m-au facut sa reflectez mai mult asupra subiectului.
Articolul este foarte bine scris si detaliaza foarte bine informatiile legate de subiect. Mi-a placut cum autorul a abordat aceasta tema si mi-a oferit noi perspective asupra lucrurilor.